18 Ekim 2012 Perşembe

iyi kötü çirkin..

şurdan izledim:
http://www.webteizle.com/YabanciFilm/2875-iyi-Kotu-Ve-Cirkin-The-Good-the-Bad-and-the-Ugly-Turkce-Dublaj-Clint-Eastwood-izle.html

aslında imdb bunu "Il buono, il brutto, il cattivo." olarak almış. hollywood yapımı değil mi bu? ekşiye göre bu filmleri italya' da mı çekiliyormuş, ispanya' da çekilip italyan ekip paso spagetti mi yiyormuş. öyle bir temeli var işte. ucuz olsun diyeymiş. neyse bu filmden bi şey öğrendim.

ha bi de uzun süre susuz kalınca direk su içilmezmiş.

zaten ben kovboy filmi sevmem. pis pis herifler, dıkşın dıkşın o ne öyle. ama dizimag hala çalışmıyor, imdb top 250' yi izleyeceğim dedim ve bu film 5. sıradaydı. hatta 2.dk da çok sıkıldım. kapattım. başka film izleyim dedim, öbür film açılmadı falan. kös kös geri döndüm.

tamam sonunu tahmin edemediğim filmleri seviyorum. mesela bad' in ölmesini beklemiyorum. ortalarda bi tahmin yapmıştım: 3'ü paraları kırışır, kanka olur diye, tutmadı.

clint abimiz baya taşmış zamanında. nerdeyse tanıyamayacaktım. gözlerinden çıkardım. bir de acayip derecede kıvanç tatlıtuğ' a benziyor. bu filmi tekrar çekmek isterlerse kıvanç' ı çağırsınlar. aradaki farkı kimse anlamaz. ama aşkı memnu zamanındaki halini. bu ara çok kilo vermiş. kötü olmuş.

gözler demişken. o bakışmalar off öldürdü beni. gidip çay alıyorum, dönüyorum hala bakışıyorlar.

bi de o meşhur müzik vardır ya. dılılılı da da da.. diye. şimdi böyle yazında da olmadı gerçi ya. işte onu 1milyon kere duydum kusucam..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder