14 Ekim 2012 Pazar

rossmann..

aybaşına kadar içeri girmeyi bile düşünmüyordum ama bu sefer ihtiyaçtan aldım.

normalde tekli aldığım tabanlıkları toplu halde aldım. fuss wohl 8li taban fiyatı:7,90tl biraz daha ucuza geldi sanırım.

bu arada rossmann' a essence standı açılmış. niye demiyorsunuz kuzum. ta bahçeli' ye gidecektim nerdeyse. güzel olmuş.

rossmann' ın klasik sorunuyla ilgili bir anım daha oldu: şimdi orda 2 kadın var kalemlere bakıp benim gibi açılmamışını arıyorlar. bulamayınca görevliye sordular. görevli bu ürünler kullanılmış olsa bile insanların sadece eline sürdüğünü sorun olmadığını söyledi. farketmez ki, ben dışardayken kendi elimin bile temizliğinden emin olamıyorum. eve gelince ilk iş yıkıyorum. başkasının eline değen şeyi niye alayım ki. ayrıca yanımda başka bir kız vardı. tüp haldeki glosslarıdan birini aldı iyice dudaklarına sürdü çıktı. buna ne diyeceksin.

rossmann' dan paketsiz bir şeyi asla almayacağim.

bu arada jel eyelinerların kahverengisini almayı düşünüyorum. kullanan var mıdır acaba? merak ediyorum moru gibi iğrenç simli bir şey mi, yoksa mat kahve mi? aslında essence alacaktım ama onda kahve yoktu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder