24 Ekim 2012 Çarşamba

decathlon..

geçen sınavdan çıktım işte. evde temizlik var. biraz oyalanalım dedik. kentpark' a girdik. decathlon diye bir mağaza var. tamam kentpark' ın önünden geçerken görüyorum ama hiç girmemiştim. zaten biz kentpark' a pek gitmeyiz.

neyse içeri bi girdim. allaam o ne öyle. spor malzemelerinin ikea' sı gibi bir yer. yahu niye kimse bana böyle bir yerden söz etmedi? ben sporla ilgili bir şey alacağım zaman, ayakkabı-eşofman gibi klasik şeyler dışında, nike' a falan bakarım. üşenmezsem kızılay' daki ülkealan pasajına giderim. burası ne böyle. raflar arasında baya dolaştım. depo gibi bir yer. ucuzu da var, pahalısı da var. ama çeşit çok.

mesela 40tl' ye speedo yüzücü gözlüğü gördüm. ağlamak istiyorum. gerçi normal camdı galiba. bu arada gözlüğün buğu olmasını istemiyorsan cama tükürecekmişsin. tükürüp suyla durulanacakmış. kullanma kılavuzunda yazmıyordu. belki yazın denerim.

saatlerde gözüm kaldı. nabız ölçen saatlerden ne zamandır istiyordum. sadece 60tl idi. en kısa sürede tekrar girip almalıyım. hemen girişte olduğu için acemiliğime geldi. bir de 30tl olanlar vardı. eğer onlar da nabız ölçüyorsa onları tercih ederim. hem de rengarenkti.

kayak eldiveni aldım. geçen sene uludağ' da almaya karar vermiştim. ama 100küsürlük fiyatları görünce koşarak uzaklaşmıştım. burda pahalısı da vardı ama benim aldığım 20,90tl. medium aldım aslında small da olabilirdi ama reyonda yoktu sanırım. neyse.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder