13 Ekim 2012 Cumartesi

that' s my boy..

şurdan izledim:
http://jetfilmizle.com/benim-oglum-turkce-dublaj-izle.html/6

her seferinde adam sandler filmi iyidir diye düşünüyorum ama kötü çıkıyor. hollywood' un recep ivedik' i gibi filmler yapmaya devam ediyor. hayır zaten sonunu biliyoruz. şaşırtmasını beklemiyorum ama o bel altı şakalar nedir yahu. hele o baştaki hikaye.

blair canım sana da o rolü hiç yakıştıramadık. o grace kelly edasıyla dolaştığı gossip girl' deki rolünden sonra. sanırım bir diziyle meşhur olmanın en kötü yanı bu. rolle o kadar bütünleşmiş haldeler ki başka role yakıştıramıyorum.

adamın oğlunu canlandıran kişiyi de izlerken social network' teki mark zuckerberg' e benzetmiştim ama değilmiş.

ice ice baby' yi söyleyen adamı da tanımış olduk.

sahnelerin birinde ikea koltuk vardı. hatta o koltuk ikea katalog kapağında da var. neyse ne zamandır onu istiyorum. ama rengi konusunda şüphelerim var. filmde kırmızısı da var. ama mağazada veya katalogda başka renk gözükmüyor. araştırılası.

neyse kötü bir filmdi..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder