21 Ekim 2012 Pazar

rossmann alışverişim..

kozmetik rejimimi bütçeyle sınırlı kalma şartıyla bitiriyorum.

aslında bunları ayın 15' inden önce aldım ama yeni aydan sayılmalarına karar verdim. gerçi yayınlamam şu zamanı buldu. aldıklarım:

listerine 95ml ağız bakım suyu: 2,90tl. bu listerine denemek istediğim bir şeydi. küçük olduğu için bir şans verdim. fena değil. büyük boyunu bile alabilirim.

bu gargaralarla ilgili sorunum şu: üstüne ne kadar suyla çalkalasam da o tat gitmiyor. öyle olunca acaba bunu yutmak ne kadar güvenli diye düşünüp duruyorum. evet bazı şeylere çok takıyorum.

liliputz duş köpüğü: 2tl. bunu sırf şirin bulduğum için aldım. kullanma şeklinde 3-4 kaşık yeterli demiş ama küvetteki su hiç köpürmedi. duş jeli olarak kullanmayı düşünüyorum. çünkü şirin çilek kokuyor.

synergen makyaj temizleme mendili: 1,49tl. bu değişik bir model. bakalım nasıl çıkacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder