5 Ekim 2012 Cuma

..

bugün bi mülakata girdim işte. sağlam da torpilim var ama belli olmaz bu işler. aslında stajımın bitmesine 4 ay var. bi yandan o bitse iyiydi düşüncem var. sağlıkta takılmam muhtemel. çünkü çok sıkıymış. kilodan kaybedebilirim. maaşları düşükmüş, yükselme imkanı yokmuş. gene de gittim işte.

gece uyuyamadım zaten. şu ceketi kaç aydır giymiyorum bi deniyeyim dedim anam patlayacak nerdeyse. patatese ceket giydirsen daha iyi durur. ki daha altına pantolon giyicem. göbek iyice şekilsiz hal alacak. sonra ya sıcak olursa ceketi çıkaramam. içine atlet bozması bi tshirt giyiyorum. gömlek falan olmuyor. ceketin yakası çok yüksek. o kadar tshirt bluz aldım. içlerinde bi tane düz beyaz yok iyi mi? sonra ayakkabı işi. bambi ayakkabımı giyemem. çok sakil duruyor. topukluyla yürüyemiyorum. ya içerde uzun yürümek gerekirse. kışın ne güzel topuklu bot giyiyordum ama bot olur mu bu mevsimde. düz siyah babetim yok. var da dandik duruyor. gece boyu kurdum durdum.

bi de son gün ders çalıştım. ay, idare, iyuh, ceza, tarih bakacaktım. ceza ve tarih yetişmedi. ne sorarlar bilemedim. amaan o da boşa çalışmışım. öyle yüzeysel şeyler sordular ki.

2'ye kadar uyuyamadım zaten. döndüm durdum. dedim madem uyku tutmuyor. aldım telefonu 3' e kadar zevkine internette dolaştım. biraz kafam dağıldı.

aslında bu olanaklar kötüymüş diye okuyunca dedim pek gelen olmaz. vaww herkes gelmiş. en az 10kişi saydım. daha da aşağıda bekleyen varmış. 2. bile gelmiş. len 90 küsür puanın var git kurulları kastır. herkes de siyah takım giymiş, hepsi de kız. te allam. dizdiler zati bizi.

hele o 2.nin bi poposu vardı. öyle sıkı popom olsa yemin ederim as.h. kastırırdım. ne işin var len burda.

zaten çok kısa sürdü. baya şaşırdım. benden öncekinin 10dk sürmüştü. 2 dk da yolladılar. anlamadım ben bu işi..

üff giremedim zaten. yedek listede bile değilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder