7 Ekim 2012 Pazar

j. edgar..

şurdan izledim:
http://www.vizyonfilmizle.org/13080-j-edgar-izle.html?postTabs=7

sevmedim. nası sıkıcı böyle.

film 2 farklı zamanda geçiyor. alakasız. birbirine bağlayamadım. başta bi chuck bass vardı. sonra o gitti. röportaj yapan gibi, anılarını canlandıran gibi bir rol vardı.

bir de benzincide çalışan adam girls dizisindeki adam' dı di mi?

bi de bu di caprio düz saçlıydı saçını nasıl böyle kıvırcık yaptılar ki diye düşündüm bi süre.

yanındaki adamın yaşlılık makyajı sanki oturmamış yüzüne.

bi de o sekreter adam evlenme teklif etmek üzereyken ben kariyerime odaklanmak istiyorum diyo. bu lafın üstüne en az büronun başına geçmesini bekliyor insan. nerdee.. ola ola edgar' ın baş sekreteri oluyor. iyi de evliyken de bu iş yürürdü bence.

bi de adam geymiş. bak bunu bilmiyordum işte.

ama çok sıkıcıydı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder