17 Ekim 2012 Çarşamba

the shawshank redemption..

şurdan izledim:
http://www.hdfilmsitesi.com/the-shawshank-redemption-filmi-hd-izle.html?postTabs=1

güzeldi. hakkaten bayıldım yani. filmin sonuna kadar nasıl biteceği hakkında hiçbir fikrim yoktu. insanı yormayan bir film. bırak aksın diye düşünüyor insan sadece.

başlarda öff oz gibi bişey diye düşündüm. ama yarıdan sonra hele o kaçışta oha oha deyip durdum.

gerçi o kaçacağı yeri söylediği kısmı daha önce izlemişim gibi hissettim. bazen öyle oluyor. cine5' te falan zamanında izlemiş oluyorum ama yarısında açmışım, adına falan bakmamışım. hatırlamıyorum. eskiden altta yazmazdı ya adı falan.

boruya tam şimşeğin çaktığı anda vurma fikri family guy' ın bir bölümünde kullanılmıştı. hatta müdür friends izliyordu. açılış müziğindeki alkış sesinde vuruyordu. hatta sanırım tüm kaçış sahnesi benzerdi neyse.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder