14 Ekim 2012 Pazar

iron man 2..

dizimag dünden beri kapalı olduğundan izleyecek bir şeyler bulmakta zorlanıyorum. binlerce dizi sitesi arasında tudors' u bulunduran doğru düzgün bir tane olmaması sence de ilginç değil mi? sadece yabancidiziizle sitesinde buldum. orda da ingilizce altyazılı. normalde ingilizce izlemekte zorlanmam ama tudors' un çok ağır bir dili var. hiçbir şey anlamıyorum.

neyse şurdan izledim:
http://jetfilmizle.com/demir-adam-2-turkce-dublaj-izle.html

neyse ki bu filmi izlememişim. güzel bir filmdi. ironman' i seviyorum. robert downey jr.' ı seviyorum. ukala tavrını. mantıklı şekilde evet ben ironman' im demesini seviyorum. zaten süper kahramanlar neden kendini saklar ki. ben süper kahramanın bana tapın dese yeri bence.

kötü adam tercihi mantıklı olmuş. çabuk yendiler gerçi. biraz daha uğraştırabilirdi ama sevdim.

sondan 29. sn de thor var. bunlar yenilmezler için hep hazırlık filmleri. muhtemelen sırayla izlesem daha iyiydi ama neyse. böyle de güzel. gerçi bu mantıkla ironman gidip thor' un çekicini kaldırmayı niye denememiş ki. neyse.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder