8 Ekim 2012 Pazartesi

inditex grubundan ayakkabılar..

ankamall' ı gezdim ve zaiyatsız çıktım. yakında 1 ay olacak. hiçbir şey almadım. bunda sezon başı olması ve fiyatları aşırı yüksekliğinin etkisi büyük. ama elbette ki gözüme kestirdiğim şeyler oldu:

pull and bear' da bunları beğendim. topuklu spor ayakkabılar bu kadar moda olmasına rağmen bu kadar az çeşit olmasını anlayamıyorum. hadi türk markalarına geç gelir ama inditex grubunda olsun bi zahmet. bu tek bulabildiğim. fena değil ama ben baya spor ayakkabı gibi olsun istiyorum. ayrıca 119tl verilecek bir model değil.

dolgu topuk ayakkabı da güzelmiş ama mevsimin çoktan bitti hala 70tl fiyatın var. o yüzden cazip değil.

bu arada pull and bear' da çok güzel çantalar gördüm. 80tl veresim yok ama biraz ucuzlasınlar benim olacaklar.


stradivarius' daki bu modeli yazın bi ara istiyorum da istiyorum diye tutturmuştum tamam. hatta mağazada siyahı da vardı. model belli olsun diye bu rengini koydum ama siyahı tam alınası bir şeydi. fiyatı da 70-80 bişeydi sanırım. emin değilim. niye almadım? elime alınca topuğu çok yüksek geldi hacı. cesaret edemedim.

bershka' da bişey beğenemedim. gerçi peplunları fena değildi. likralı yapmışlar rahat olabilir ama daha iyisini bulabilirim diye düşünüyorum.

zara pek döküntü bu sene sanki. hiçbir şey beğenmedim. o kırmızı ayakkabı hariç.

ilginç bir şekilde mango' yla aşk yaşıyorum. neye elimi atsam hoşuma gidiyor. hele o bluzler falan. fiyatı da alınabilir düzeyde aslında. şu alışveriş yasağım olmasa..


bu arada kendime not: hafta içi akşam saati avmye gitme. hem kalabalık, o kalabalığa rağmen inatla rafları toplayan, gitsinler diye gözünün içine bakan son saatlerin rehavetine girmiş çalışanlar, bir de sevgililer aman allam. yahu nolursunuz sevgiliyle alışverişe çıkmayın. çocuk dışarı çıkmak için uğraşıyor, kız daha fazla kalmak için. haliyle raf aralarında bekleşen 2şer 2şer kazuletleri geçmem gerekiyor. ayakkabılar zaten altlarda, köşelerde kuytularda.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder