22 Ekim 2012 Pazartesi

diy iphone kılıfı..

ihtiyacımız olanlar:
-sim
-beyaz tutkal
-tutkalı yaymak için dandik bir aplikatör

bu tutkalı alırken aklımda bu amaç vardı, simi sırf bu yüzden aldım. ojeyle aynı proje tutmaz mı? tutar bence ya bilemedim.

youtube' da videosu var. anlatmaya kasmayayım. benim ekleyebileceğim şey: tutkalı ince sürün sonra simli simli akıyor; eğik halde kurumaya bırakmayın, akıyor.


ve sonuç voila. acayip güzel duruyor. böyle pırıl pırıl bişey. aslında ben simli sevmem ama içimdeki kezban' a engel olamyorum. %100 eminim ki kullanmıycam. o kadar eminim ki evdeki kırık kılıfa uyguladım.

zaten şu haliyle kullanmam zor. dokundukça simler bulaşıyor. sprey vernik gibi bir şey almam lazım. evde şeffaf oje de yok..

2 yorum:

  1. Resimdeki hale geldikten sonra üzerine bir daha tutkal surersen eline bulasmaz :D

    YanıtlaSil
  2. o zaman da aplikatör sime bulanıyor. bir de tam yapışmadığı için açılıyor. sprey vernik en iyisi

    YanıtlaSil