1 Nisan 2011 Cuma

alışverişşşş...

geçen gün 2 aydır hiç bir şey almadığımı farkettim. ben de ay sonu rahat olmamdan anlamalıydım. neyse bugün şöyle bi yarım saat ankamall' a uğradım. bahar gelmiş yahu. zara' ya bir girdim her yer rengarenk. insanın içi açılıyor. ama o kadar renge ilk etapta cesaret edemeyip çıktım.

sonra pull an bear. pull an bear' ın içini niye değiştirdiler. eski halinde ne ararsam şıp diye buluyordum. şimdi erkek reyonundan dalıp çantaları bulmak için çabalamam gerekiyor. bir tek takıların yeri iyi. eski düzende kasaya o kadar yakındı ki. bir şey almamışsan o kuyruğun arasından dalıp seçilmiyordu. orda da uzun süredir beğenip durduğum bir fiyonk kolye var. 17,95. indirime kadar sabretmeyi düşünüyorum çünkü düşerse üzülürüm. gene de belli olmaz.


sonra stradiva.. bu tshirtü aldım. hayatta ilk defa bir tshirte 46tl verdim. 2 aydır alışveriş etmediğimden midir nedir o kadar da batmadı sanki.
deseni falan tırt aslında ama geçen sene zara' dan model olarak buna benzer bir şey almıştım. o kadar çok giydim ki bir sezonda rengi soldu. eğer bunu da severek giyebilirsem acımıycam söz. ama bir daha da bu kadar para vermem.
gene burda geçen sezon gene çok severek giydiğim yeşil ayakkabının pembesini gördüm.
-pembenin o kadar kullanışlı olmayacağı
-aynı ayakkabıdan 2 tane olmasının saçma olacağı
-numara bulamamam
-fiyatının 99lira olmasıyla kendimi vazgeçirdim. aferim bana.
ama  50küsür olup lacivert olsa direk alırdım.
bershka' da da bir kazak beğendim. sanırım bu kızın üstündeki o. aslında böyle yazlık gevşek örülmüş trikomsu, açık renk bir kazak istiyorum. akşamları serin olunca üstüme almalık ama çok da terletmeyecek bişi. güzeldi aslında ama bu da 40küsürü. 2aylık rejimin ödülünü verdik abartmayalım dedim..

o değil de ya havuç pantolon istiyorum. kışın bi ara göbekli bi kızda görüp tövbe etmiştim ama istiyorum ya..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder