22 Nisan 2011 Cuma

iron man..

şurdan izledim:
http://www.indirmedenfilmizle.net/demir-adam-iron-man-turkce-film-izle.html
bu kadar reklamlı site sağlam çıkmaz diyordum ama şaşırttı beni. türkçe dublajlı, ingilizce harici olanları çevirmemişler. neyse ki ingilizce altyazılar var.

bana kalsa bu filmi izlemek aklıma gelmezdi. süper kahraman filmlerine o kadar da meraklı değilim. ama aldığım her vcdnin fragmanlarında bu çıkınca merak ediyor insan, bir de big bang theory' de yeni arkadaş arayışlarında adı geçince izleyeyim dedim.

normal süper kahraman tiplemesinden farklı bir kere. sonunda basın toplantısında çıkıp "evet ben ironman" im diyor. kızlarla arası iyi, gayet sosyal vs.( bu 2. özellik batman' de de var. sadece yaşadığı şehri değil taa afganistan' ı kurtarmaya çalışması yeni.
bu arada james bond filmlerinde falan düşman naziler, daha sonra rus ajanları olmuştu. hollywood' a yeni düşman gelmiş.

bu arada süper kahraman olduğunu kabul edersek süper gücü zekası oluyor sanırım. bir mağarada süper sonik silah icat ediyor, kurtuluyor falan. (gerçi bu durumda batman' in gücü de parası oluyor ya.) o zaman günümüz süper kahramanı mark zuck.. mı oluyor yani?

doctor who' da da bu vardı. her şeyi zekasıyla çözerdi. ama onun en azından bir sonic screwdriver' ı vardı.

o değil de biz bu silahlar nano teknolojilerle falan mikroskobik ortamlarda milimetrik olarak yapılıyor sanırdık. mağarada da icat edilebiliyorsa iyiymiş. o zaman şartlar daha eşit gibi.

gwyneth paltrow da fena olmamış. en azından tipsiz bir kızı ortaya koyup herkes ona aşık olayına girmemişler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder