30 Nisan 2011 Cumartesi

royal wedding..

29nisan gününün konusu buydu. bi izleyemedim ya. dsmart' da bbc' yi kaldırmışlar. cnn' in oralardaydı. baktım yok. bütün kanalları taradım bulamadım hayret bişi. gerçi ntv de canlı veriyormuş ama zaten okuldaydım. gelince de bitmişti. haber kanallarından bakmaya çalıştım ama onlar da çok az verdi. hele kanald baya az verdi. hatta çinlilerin çakma düğününü daha çok gösterdi. o adam da meşhur oldu. düğün haberini veren her kanal bunları da gösterdi. tüm dünyada kendi reklamı yapıldı resmen.

cnn aşmış. ne zaman açsam bundan bahsediyorlardı. sanki ingiliz kanalı. discoverydeki belgesele nihayet son gün yetişebildim. akşam 7gibi yayınlanıyormuş. bi  haftadır arıyordum. bir de programda da gözükmüyor. onda da şapkacı, üniformaları hazırlayanlar, kokteyl hazırlayan biri, pasta yapan biri falan vardı. ben diana' nın bölümünü istiyordum. o zamanlar çok küçüktüm hiç hatırlamıyorum.

gördüğüm kadarıyla yorumlayayım. kıza bu kadar güzel demelerini anlamıyorum. bende mi bozukluk var diyordum ki ekşide de öyle demişler. tamam fena değil ama aman aman bişi değil. renkli gözlü, ince dudaklı sinsi bir duruşu var ama vücudu güzel. gerçi prens de tepesi biraz açılmış mı ne.

gelinlik güzeldi. hatta fazla sadeydi. zaten görebildiğim bir gelinlik, beckhamlar. david' e de sakalı hiç yakıştırmıyorum, elton john, bir de mr bean. o da sadece kafa olarak..

resim de bulamadım güzel. sonra eklerim artık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder