30 Nisan 2011 Cumartesi

köfte yağmuru..

bugün dnr' a gittim. ne zamandır uğramıyordum. yeni filmler gelmiş. bu film de vardı 9tl. dedim internette yoksa sonra gelip alırım. zor baba 3 dvdsi çıkmış. ne ara vizyona girdi de dvdsi çıktı. a single man' in dvdsi çıkmış. 9tl. internete belki daha iyi versiyonları düşer. olmadı gidip alıcam valla. aslında benim niyetim evita' yı almaktı. gerçi var mı emin değilim. ama 1haftadır soundtrackini dinliyorum. bir de şarkılar konuşma gibi ya o yüzden çok merak ediyordum ama bulamadım.


bu filmi şurdan izledim:
http://dizifilmkolik.com/kofte-yagmuru-cizgi-filmi-izle/5/

bu filmi çok sevdim. tam çocuklara göre bir şey aslında ama seviyorum naapiim? icatları sürekli başarısız olan bir bilim adamı suyu yiyeceğe dönüştüren bir makina yapar ve gökten hamburger, pizza falan yağmaya başlar. insanlar sürekli bir şeyler ister sonunda makina aşırı yüklendiği için dev boyutlarda yağar falan.

başlarda gökten bigmac yağarken canım çekmedi değil.
kar yerine dondurma yağması süper bişi ama sonra o evler falan eriyince iğrenç bişi olur.
bi iğrençlik de adam kolunu peynir sosuna batırıp yalıyor ya iğğ

ismin çevirisi iyi ama orjinali daha tatlı gibi.

tabi biraz klişelerle dolu. çılgın bilim adamı çılgın saç, inek kız atkuyruk-dörtgöz gibi.

baba süperdi. kaşlarını kaldırdığı ender anlarda yarıldım.

aslında ironmandan ne farkı var bu çocuğun sadece silah yerine yiyecek üretiyor. afrika' ya falan da gitse diyordum ama orda su da yok.

bir de ingiltere' ye dokundurmalar falan var 2 yerde..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder