18 Nisan 2011 Pazartesi

body shop alışverişim..

ne zamandır body shop' tan böyle yüklü alışveriş yapmamıştım. geçen sene fena dadanmıştım. onu da deneyeyim, bunu da deneyeyim diye. sonra dedim bi dur aldıklarını bitir. stoklar biraz azalınca gittim gene 5dk' da 80tl harcadım.
bunları aldım.
eldiven: 7,90. geçen tüm ürünlerde %30indirim olduğu gün tembellik etmesem de gidip alsam daha iyiydi ama..

peeling: 24,90. bu bedavaya geldi.

gözenek sıkılaştırıcı: 29,90.
bu seriden almadığım bir tek bu ikisi vardı. evdeki peelingleri biraz azalttım da bunu alabildim.

lychee parfüm: 34,90. bu bedavaya geldi.

cherry blossom parfüm: 42,90.
aslında bir 10tl falan zarar ettim. çünkü biri 30ml, biri 50ml olduğu için arada fark var. ama aynı parfümden 2 tane olsun istemedim. ikisinin de kokusu çok güzel. bayıldım. tam baharlık. ama body shop parfümlerinin genel özelliği maalesef pek kalıcı değiller. şu 30ml olanı çantaya mı atsam diyorum. kapağı kapalı olduğu halde eve gelene kadar o kadar güzel kokutmuş ki çantamı. kırıldı da aktı sandım.:)
zaten bu kadar parfümü napcam bakalım. annem de getiriyor 1 şişe. evde de 2 şişe var. 5 etti. ben öyle bi gün birini bi gün öbürünü sıkayım diyemiyorum. billa biri bitcek öbürüne öyle geçilecek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder