25 Nisan 2011 Pazartesi

başka dilde aşk..

şurdan izledim. bu ara hep bu sitede buluyorum aradıklarımı:
http://direkizle.net/baska-dilde-ask.html#

başta pek amerikanvari geldi. bir kütüphanede çalışıyor, kürek takımında, barda bir nişan kutlaması, tek başına oturan cool tip falan.

kızın ilk başta anlamaması çok acayip. ama sağır olunca insan konuşmadan kullanılabilecek hareketleri sonuna kadar zorluyor olmalı. bir de evini falan tamamen kendine göre düzenlemiş. her yer tahta, ayna, yazacak kağıt.
güzeldi ama. ne zamandır türk filmi izlemiyordum ki romantik film bayadır izlemiyorum. gerçi ikisi tamamen kendi aralarında iyi. birbirlerinin arkaaşlarının yanında sıkılmaları güzel anlatılmış. kızın evdeyken duymadan çıkıp gitmesi çok hüzünlüydü. sonu iyi bitti gibi ama.
o değil de çağrı merkezi çalışanlarının sorunları nedir yahu. bir de çağrı merkezini ben sadece sorunlar için aranır sanıyordum. sanırım bunlar satış da yapıyor. aklıma direkt turkcell geliyor zaten. bişi oldu mu zırt pırt ararım ben.

o değil e evden çıkmayan abinin röpteşambırı ne yahu. tamam böyle bir tepki olabilir ama giy bir kazak otur onu giymek şart mıdır sabri bey gibi..   




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder