4 Nisan 2011 Pazartesi

my pipe cleaner ring..

bugün miskinliği bırakıp fimolarım için takı malzemesi almaya gittim. maalesef istediğim parçayı bulamadım. istediğim parça ucu vida gibi olan halka. elimde bir örmek var ama onu kullanamam. ayarıca bulabilsem gerçekten süper olurdu. tam fimolara göre bir şey. neyse orada etrafa bakınırken keçelerin yanına pipe cleaner gördüm. bununla yüzük yapılışını martha' da görmüştüm ama bizde pipe cleaner falan ne gezer diye hiç heveslenmemiştim.

böyle bir şey. bunun türkçede bir adı var mı bilmiyorum ama kıvırması güzel tüylü demir demektense pipe cleaner demeye devam edeceğim.

fiyatı50kr. denemek için aldım ama hemen gidip 3-4 paket daha alacağım. internette bir sürü güzel şey gördüm. bir de keşke tek renk olsalarmış.

aklımda kaldığı kadarıyla denedim ama beceremedim. martha' nınki şöyle yapılıyor: http://www.marthastewartweddings.com/article/pipe-cleaner-ring

martha' nın tarifine 6çubuk var ama paketten 5 tane çıktı. ben de bekleyemedim.


benimki şöyle oldu:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder