26 Nisan 2011 Salı

facebook sana kızgınım ve laflar hazırladım..

uzun zamandır kendi hesabım kapalı. ama arkadaş arasında o kadar lafı geçiyor ki dayanamadım. eski hesabı açmaya hiç niyetim yok. ordakilerin bir kısmıyla görüşmek istemiyorum. neyse yeni hesap aldım. tanıdğım birinin mailinden arkadaşlarımı ekliyorum. bunlar her allahın günü gördüğüm insanlar. zaten tanımadığım tipleri eklemeyeyim diye arkadaşlarına falan bakıyorum. neyse ekledim 2 kişi. sonra dedi ki bu profile ulaşamazsınız. tamam olabilir. sonra dedi ki bu kişiyi gerçekten tanıyor musunuz?

bu ne ya. şu ana kadar 8sahte, 2 gerçek profil kullandım. hiçbirinde böylesi muamele görmemiştim. resmen sapık muamelesi yapıyor. tanıyorum diye form doldurdum onun üstüne bana 2 gün kimseyi eklememe cezası verdi. sinir oldum yahu.. hayır ben kendi adım soyadımla girmişim yani. hadi erkek falan olsam neyse. ya da mesela bir günde 50kişi eklemeye çalışsam ok. ki zamanında yaptım da. gayet de kabul etmişti. resmen eski yeni ayrımcılığı var burda. keşke eski profillerimden birinin adını değiştirip kullansayım.dedim ki hadi temiz bir geçmişim olsun.

o milyonlarca kullanıcı var ya yarısı fake. pet society, farmville gibi oyunlardan tanıdığım kişilerin en az 20şer face' i var. ohh..

şu resimdeki var ya. yok öyle bişi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder