11 Nisan 2011 Pazartesi

clarie's alışverişim..

ankamall' a gittiğimde içimden sadece güzel bir küpe almak geliyordu. accessorize' de görüğüm kuşlar güzeldi ama altın rengi ve büyükçe olmaları yüzünden vazgeçtim. bir çift küpeye de 13küsür vermek istemedim. gerçi böyle daha çok harcamış oldum.

sonra forever new' a girdim. burdan kesinlikle bir şeyler almak istiyorum. içeri girince her şey çok güzel geliyor. pudra rengi vs.. ama yaklaşınca hepsi çok resmi, abiye geliyor. iş hayatına atıldığımda ilk alışverişim burdan olacak.

sonra clarie' s. önce sağdaki küpeyi aldım. fiyatı:19,99. bir alana 2. yüzde 50 indirimliymiş. hadi bir tane daha alayım dedim ama 2.yi seçmek öyle zor ki. tam beğeniyorum bu sefer fiyatlar 30-35 oluyor. en son bu soldakini gördüm. olmasa da olur bir şey aslında. fiyat: 14,99. en son bu ojeyi gördüm. ne zamandır aradığım meşhuuur taupe rengi. fiyatı: 2,99. ama 5tl' ye bile alırdım. artık inat ettim alıcam ya.

bu arada claries oje işini iyice geliştirmiş. bir sürü mat oje vardı maviler, yeşiller falan.

taupe her ne kadar gözümde hala yaşlı kadın eli imajı yaratsa da genel olarak sevdim. soft bir ton olduğu için bahara uyar. matlaştırınca da baya hoş bişi oldu. neon renkleri yaza saklıyorum. gerçi bu ara havalar bi acayip. bugün ankara' ya birkaç dakika kar bile yağdı. yağmurlar karışık ama nisanda kar yani. dışarıda deri ceketle üşüdüm. düşün ki o ceketi kışın giyiyordum ben.

kasanın önündeki glosslarda da gözüm kalmadı değil. o güzel ambalajlara kanıp alıyorum. sonra bitse de kurtulsam diyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder