5 Nisan 2011 Salı

mims..

Hayalinizdeki meslek nedir?
doktor olmak. ama sadece kendim için istediğimden o yola girmeyi göze alamadım.

Kışın sürmeyi en sevdiğiniz parfüm nedir?
yazlık-kışlık ayrımım yok. ne kullanıyorsam o.

Çay mı kahve mi? Kaç şekerli? Sütlü/Sütsüz?
çay, şekersiz.


En en en önemli makyaj hileniz?
siyah farla çekilmiş yarım eyeliner. belli belirsiz duruyor ama bütün yüzümü değiştiriyor sanki..

Eğer tüm masrafları ödenmiş bir yere tatile gidebilseydiniz, nereye giderdiniz?


new york, new york..

Tam şu an kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söyleseydi, ne dilerdiniz?
istediğim an
istediğim şeyi değiştirebileceğim
bana özel gizli bir güç.

Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği veya tatlı. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsaydınız, hangisi olurdu?
öğlen. zaten geç kalkıyorum. uzatıp akşama da sarkıttım mı tüm gün tıkınırım.


Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdelanız ne renk olurdu?


kırmızı

Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı, bu ne olurdu?saat. takıdan saymayanlar olabilir ama saat olmadan dışarı çıkamam.

Sahip olmak istediğiniz yetenek nedir?
herhangi bir sporda en iyi olmak
Bitince almaya devam edeceğiniz kozmetik ürünü?
gülsuyu. bu ara her yere bunu sıkıp duruyorum.


Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse, tam olarak neyi görmek isterdiniz?
görmek isterdim ama gelecekte ne olacağını bilmeden nasıl yanıt verebilirim ki.


Gizli ünlü aşkınız kim? (Fotoğraf koyun!)
enrique iglasias:))

Neden blog tutmaya başladınız?
çok sıkıntılı bir dönemimde yeni bir başlangıç yapmak için..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder