29 Nisan 2011 Cuma

doctor who geek..

 bir site buldum.

tamam anime figürlerine alışmıştık da doctor who figürleri bile var.favorilerim:

11.doctor geliyormuş. regenerate olayına girmişti zaten ama david tennant' dan hala ümitliydim. bu resim çok pis spoiler oldu. gene de 10doctorun yerini hiçbir şey tutamaz. takım elbisenin altına converse giyen tip sevilmez mi ya:)
sıkılabilir adipose figürü. aslında çok basit bişi. ama ben asıl dizideki olaylarını sevmiştim. bi ilaç var içince her akşam 1kg (yani adipose) göbeğinden çıkıp yürüye yürüye gidiyor. sonunda hızlı davranıp kişiyi öldürmeleri kısmı dışında süper fikir.

bu da doctor' un saatinin replicası. oldum olası cep saatlerini sevmişimdir zaten.

bunlar dışında bi sürü şey daha var. martha jones' un meşhur bordo deri ceketinin replikası, titanic gibi. tabi bir de onlarca çeşit sonic screwdriver ve tardis hatta ağlayan meleklerden bile 1tane yapmışlar. bence 1-2 tane daha olabilir. çünkü doctor who' nun favori bölümüm.
yalnız the angels got the blue box tshirtü göremedim. ona çok şaşırdım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder