11 Nisan 2011 Pazartesi

mucize aseton..

bu arkadaş şu ana kadar üretilmiş en mucizevi kozmetik ürünüdür arkadaş.

daha önce bloglarda görmüştüm ama karşıma çıkmamıştı. dün tesaüfen ankamall' da gözüme takılıverdi. kozmetik reyonuna özellikle girmemiştim bile. dondurmaları arıyordum. gözüme takıldı. hemen aldım. renklere göre kokular desek en hafifi mavidir dedim ama her renhi vardı. reyonda fiyatı 1,90 görünüyordu. gülşah aseton diye. ne olacak dedin 2tl.

ben bunu sert süngerin içine biraz aseton sıkmışlardır falan diyorum. hatta tırnağımı çizerse falan dedim. eve gittim. siyah ojemin uçları biraz dökülmüş ama nasıl üşeniyorum. yama yapmayı falan düşünüyorum. hadi şunu bir deneyeyim dedim. parmağımı soktum. bi kere süngeri yumuşacık. bulaşık süngerinin sarı tarafı gibi. 2fırt fırt hemen çıkıverdi. bir de siyah oje yani. en zor çıkan renklerden üstelik altında şeffaf, kendisi 2kat, üstünde de matlaştırıcı var. 2 fırtta çıktı ya. şaka gibi. 2dk da falan bütün tırnaklarımı sildim. kenarlarda bile hiçbir şey kalmadı.

mucize bir şey bu. artık benim için aseton olayı bitmiştir. ne parmex, ne diğerleri. bu ufaklık benim en değerlim. hem içinde tırnağı besleyen bir şeyler varmış. o kadar sevdim ki.

eve geldim fiyata baktım. 2,70. ama değer ya 10tl bile eder.:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder