7 Nisan 2011 Perşembe

cmylmz soru cevap..

şurdan izledim:
http://www.filmifullizle.com/cem-yilmaz-cmylmz-soru-cevap-izle.html/6
gece gece aklıma geldi. ekşideyim tnt başlığına girdim. orda bunun adı geçiyor gördüm hadi dedim izleyelim.

çok komikti ya yarıldım valla. dedim madem geç yatıcam bi maske yapayım. o kadar kasmama rağmen 2dk' da çatladı gitti. bazı sorular çok saçmaydı yani tamam orda illa bişi sormak istiyosun ama aşk hayatı falan ne alaka. bir kız da sinemasal bi soru sordu. 5dk anlattı adam. baydı resmen. keşke kesselermiş.

bel altı falan da var ama harbi komikti ya. aslında bunun mp3 formatı olacak. spor yaparken falan dinle. valla yorulmadan 2 saat koşar insan. zamanın nasıl geçtiğini anlamazsın.

bir de niye hep özel üniversitelere gitmiş ki. geneli de istanbul' dan. özel olmayan boğaziçi ve anadolu üniversitesi. istanbul dışı da sadece bilkent' le anadolu. kadir has' a falan gideceğine bi mülkiye' ye falan gitse çeşitlilik daha güzel olmaz mı?

aynı görünsün diye arkaya fon koymuşlar. abbas güçlü yöntemi. en başta da her şey çok güzel olacak var. ne tırt afişmiş öyle. sanki hatıra fotorafı gibi. resimde ağırlık beyaz renkte ve yazıyı beyaz yazmışlar. okumak için baya çabaladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder