18 Nisan 2011 Pazartesi

the dark knight..

şurdan izledim. dublajlı ve bol reklamlı ama sağlam:
http://www.vizyonkolik.com/3173/kara-sovalye-the-dark-knight-filmi-full-hd-izle/8/
filmde batman demedikleri iyi olmuş. batman ve joker filmiydi resmen. adam hakkaten deli oynamış ya. öyle bir rolü oynayıp da normal kalmak zor olur herhalde. gerçi dublajlı izlenince oyunculuğun yarısı gidiyor şu meşhur why so serius?' u bile göremedim. bi de altyazılı bulup izlemek lazım.
bir de şimdi tutukladınız, karakola aldınız, sorgu falan ok de, ya biri de demez mi şu adamın yüzünü güzelce bi silelim de ağzı yüzü ortaya çıksın. tutuklanan kimsenin hemen bir bi önden bi yandan resimleri çekilmez mi? şurda oturduğum yerden bi ıslak mendil alıp girişesim geldi.

filmde tek sevmediğim rachel karakteriydi. tamam katie holmes de kötüydü ama böyle 2 adamın sevdiği bir kızın biraz daha güzel olmasını bekliyor insan..

bir de harvey hastaneden kaçınca hemen gordon' un ailesini kaçırıyor ya. hemen giymiş 2 kolu farklı bir ceket. karanlıktan ben mi yanlış gördüm. yani tamam psikolojin değişti, içinde vardı diyelim. ya ceketi ne ara buldun. bi kenarda duruyor muydu?

şimdi adam ben artık istifa ederim dedi ya. lucius fox yazınca ekran gitti falan. morgan freeman ayrılmıyor değil mi? üzülürüm be. bu adam tanrı rolünde çok iyi. burda da buna benzer bir rolü vardı.

bir de batmobile istiyorum. bak uçuyor kaçıyor falan onlarda gözüm yok. bi batmobile yeter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder