11 Nisan 2011 Pazartesi

puslu kıtalar atlası..

güzel kitaptı. başlarda elimde sürünüyordu. o tasfirler falan var ya. başlarda tenefüsste açayım bir paragraf okuyayım diyemiyorsun. geçen gece uyku tutmadı. internetten de umduğumu bulamadeığım bir gündü. ben de açtım bunu okudum. zaten ince bir kitap. o gece 200sf falan okumuşum. bugün de bitiriverdim. sıksan 1günde bile biter zaten.

sonunda çok kıskandım. meğer bizim uzun hasan efendi' nin düşler atlasıymış bu kitap. oğlu için yazdığı bu kitabı bizler de "aman iyi siz de okuyun hadi" demiş gibi gibi oldum biraz.
bir de yazar gerçekten uzun boylu muymuş, oğlunun adı bünyamin miymiş. izmir' de yaşarken istanbul' u nasıl böyle iyi bilirmiş.

kitaptaki rendekar bizim meşhur descartes mi? fikir doğru ama descartes' e rendekar dendiğini hiç duymamıştım. tamam eflatun falan bilindik de.
adamın felsefeci olduğu belli zaten. sonlarda iyice rengini belli etti. tabula rasa falan.

bu boşluk olayından büyük hadise çıkacak sandım ama
çeşni olsun diye işlenmiş biraz. zaten bu da olmasa boğaziçi şıngır mıngır tadında olacakmış biraz.

ebrehe kadın mıymış şimdi olayı çözemedim.

istanbul' a niye konstantin diyip durduğunu anlamadım.

o kadar inceydi ki bitiverdi.

bu arada kitabı aldım ama korsan mı emin değilim. şimdi olgunlar' dan 8tl' ye aldım. fiyatı düşük korsan olabilir ama arkasında bandrol var.
şu anda uzun süredir ilk defa ne okuyacağımı bilmiyorum. belki yeni kitap almayıp kpss' ye konstantre olabilirim. ya da alsam da orda burda 1-2 oyalansam mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder