29 Mart 2011 Salı

the king' speech..

şurdan izledim:
http://film.muginon.com/zoraki-kral-the-king-s-speech-tr-altyazi.html/6

bulmam baya zor oldu. yapımcı firma bütün sitelerden kaldırtmış. yerlerine de hep fragman koymuşlar.tam vazgeçtim, dvdsini bekleyeyim derken buldum.


film güzel. colin firth iyi iş çıkarmış. ama bence black swan film olarak daha iyi idi. (oscar tartışmalarına da girdim yani)
son dönemde ingiliz kraliyet ailesi tarihiyle ilgili filmler aldı başını gidiyor. queen, elizabeth 1-2, other boleyn girl.. şimdi de bu.
yalnız adam ne kadar şanssız tam radyonun yeni yeni icat edilip evlere ulaşmaya başladığı döneme denk gelmiş.
bir de konuşamamak ne kadar kötü. yani düşünsene adam kabul ediyorum diyeceği 2cümlelik bir olay için bile ne kadar büyük strese giriyor. hakkaten değerini bilmiyoruz yani..
helena bohem carter her filmde değişik role bürünebiliyor ya onu çok seviyorum. mesela marla singer' la buradaki kraliçe aynı kişi olması akıl almaz bişi..
yalnız social network' ten önce izlememek lazım. hız farkı adamı delirtir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder