6 Mart 2011 Pazar

6mart..

şimdi bu bugüne özgü değil aslında. sınıfta arkada oturuyorum. aslında hiçbir zaman arka sıra insanı olmadım ama öyle denk geldi. sınıf da ortalama bir günde doluyor. aşağı yukarı herkesin yeri belli. ortalarda olmayı istiyorum ama yapıştı sanki. 1-2 kere denedim aslında ama o zaman benim yerime kimse oturmuyor ve o zaman 2 kşilik yer işgal etmiş gibi hissediyorum.

şimdi önümde 2 tane kazma var. bunlar sürekli kendi aralarında muhabbet içindeler. zaten yandaki de sessiz bişi ben böyle arkada kalıyorum. muhabbete katılmak için paso orta sıraya gitmem gerekiyor. aslında bi köşe var. ilk gün oraya oturmuştum ama sonra yerin sahibi dişli çıktı. bırakmaz orayı o.

kazmaların biri bizim koca popo. bu sınıfta otururken paso üşür. hemen camı kapatır. ama sınıftan çıkacağı an direk camı açar da çıkar. laynn biz neciyiz burda. senin o koca popon bile üşüyorsa biz naapalım. ben aslında pek de üşümem, hele tenefüste falan açmak gerek yahu. olmadı kalkarım falan.
neyse bugün kısa kollu bir bluz giydim. hava da tam baharlık zaten. üşümüyorum aslında ama bu şerefsiz her kalkışta benden taraf camı açıyor. nası sinir oldum. camı açtı, kalktı. ben de kapatıp öbürünü açtım oh.

bir de sıra aralığı olayı var. şimdi arkadayım ya zaten sandalyeler dandik ötesi 2 pozisyon var rahat edebileceğim bi biri, bi biri. neyse arkada biraz yer bırakıyorum sıkışmayayım diye. öndekiyle arada da gene de bi boşluk olur

öndekiler şimdi oturacağı zaman sandalyeyi arkaya iter. sonra da oturup masayı öne çeker. bu hareketi 3 kere yapsa ben zaten pestil oluyorum. önlerinde de 1 metre boşluk. yahu madem öyle oturacağın zaman masanı öne it ki değişiklik olmasın.

bir de bi tane kız var onun yeri de iyi. o yeri hiç kaptırmaz bi kere. oturunca da masayı duvara sabitleyip, sandalye hizasında kaloriferden faydalanır. yani hem kuytu, hem rahat.

bi de bi kız var biz ona yama diyelim. bugün ne giymiş. ayy çok güldüm. bu zaten paso eşofman giyiyor olabilir. bazen ben de giyerim. ama bugün eşofman, beyaz uzun kollu badi ve eşofmanın kumaşından şu termal yeleklerden giymiş, ayağında da koşu ayakkabıları. yahu maraton koşmuyoruz şurda popomuzun üstünde oturup ders dinliyoruz alt tarafı. bi güldüm ki.

bir de bizim kokoşların yanında yadırgıyor insan. mesela bizim öss kursunda pazar dersi sabahtan olduğu için herkes eşofman giyerdi ama herkes. sırf onun için gidip eşofman almıştım. sonra da alıştım zaten bırakamadım. ama en tikisi de giyerdi. hatta bir kız vardı. fakir de değil ama zevksiz bir şeydi. sütlü kahve alacalı bir eşofmanı vardı. pijama gibi dururdu..

şimdi bu kız maraton koşar gibi, bir başkası kumaş elbise giymiş düşün..

off bunlara dikkat edicem diye ders mers dinleyemyorum tabi. abi beni öss döneminde en öne atmışlardı. ondan inektim ben herhalde..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder