20 Mart 2011 Pazar

avatar: son hava bükücü..


şurdan izledim:

sadece movshare alternatifi çalışıyor. doğrusu baya geç yüklendi. ilk 20dknın yüklenmesi için 1 saat falan bekledim. ama başka alternatifini de bulamadım.



ben bu filmde tüm hikaye bitecek sanıyordum ama meğer öyle değilmiş. bu sadece su kitabıymış. ara sıra cnbce’ de görüyorum sonunu bileyim dedim. filmin son 1 saati tesadüfen izlediğim bölümdü. bana da öyle bir denk gelmiş ki hikayenin en kritik sahnesini izlemişim.

çizgi film tabi ki daha eğlenceli bişi. orda aang kocaman kocaman gülen sevimli bir çocuk. burada daha çok hüzünlü gibi.  tabi özetin özeti olduğu için detaylarla fırsat kalmamış.

görsel efektler dehşetti. bunu sinemada izlemek baya zevkli olurdu doğrusu. adamlar sonunda yazıların geçtiği kısım için bile ne kadar efekt kullanmışlar. ee m. night shyamalan olunca..bizde sırf o kadarı olsa büyük işçilik diye yere göre sığdıramayız.

Bu japon çizgi film uyarlaması olduğu için bütün karakterler çekik gözlü olsun diye arıyorsun ama değil. ateş ulusu hintlilerden seçilmiş sanırım. kuzey prensesi de latin gibiydi, aangdan sorumlu hava bükücü rahip de zenciydi. baya karıştırmışlar sanırım.

o değil de prens zuku pek çirkindi. çizgi filmde nispeten gizemli karizmatik bir havası var. burada bildiğin çirkin. yara izi de hiç belirgin değil. slumdog milyonerdeki çocuğa benzettim ama kontrol etmem lazım
edit: evet oymuş. dev patel.

soka baya hoş bişi. çizgi filmde biraz şapşalcaydı.

bir de çizgi filmde aang ile bunlar yaşıt gibi duruyordu. burada aang çok küçük.. normalde yüz yaşında ama buzun içinde yaşı hiç ilerlememmiş sanırım. biraz forever young durumu var gibi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder