29 Mart 2011 Salı

jfk..

dün gece cnbce' de izledim. çok uykum vardı 1' de yatarım diyordum ama mahkeme sahnesinde başından kalkamadım. amerikan sistemi bizdeki gibi değil tabi. orada savcı da avukat gibi, daha bağımsız anladığım kadarıyla.
adamın mahkemede söylediği "vatandaş demokrasiyi hükümete karşı korumalı" gibisinden laf çok anlamlıydı. hele de bugünlerimiz için. hatta bir avrupa düşünürü dedi ama isim vermedi.
kevin costner' a böyle sert, çalışken polis-savcı,koruma vs. rolleri yakışıyor. romantik komedilerde oynamasa keşke. bir de sonlara doğru sesinin titremesi, gözlerinin dolması güzeldi.
şu mahkemedeki savunmalarına çok özeniyorum ben asla yapamazdım herhalde. gerçi bizde etkilenmesi gereken bir jüri de yok. gerçi onca konuşmaya jüri beraat kararı verdi ama o adamın suçlu oluğunu göstermezdi haklılar yani..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder