28 Mart 2011 Pazartesi

the social network..

şurdan izledim:

http://www.filmdiziseyret.com/the-social-network-sosyal-ag-2010-filmini-turkce-altyazili-izle.html

güzel bir film. şu kullanıp durduğumuz facebook' un kuruluşunu anlatıyor. aslında fikri haklarla ilgili de güzel bir örnek. filmde dava gibi devam eden dava öncesi uzlaşma görüşmeleri var.

film bitince hemen girip didikledim facebook' u. yönetici sayfasını bulamadım yaa. girip bakıcaktım. gene de didikledim baya.

filmin başlarında hiç bişi anlamadım. ben ki bir filmi altyazılı izlemenin daha iyi olduğunu düşünürdüm. bu filmin dublajlı olmasını istedim. adam o kadar hızlı konuşuyor ki..

bir de filmde oscarlık bir olay göremedim. tamam film eleştirmeni falan değilim ama ilginç bir hikaye sadece. hele de müzik falan duymadım ben..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder