8 Mart 2011 Salı

ben kara kar demem aralık31' de gelmedikçe..

ne kar yağsı bee vay vay vay. 1metre kar tuttu yeminle bizim teras. dışarısı o kadar beyaz ki camdan bakınca gündüz gibi aydınlık ortalık. hiç bu kadar güzel bir görüntü görmemiştim. ankara' da evler de biraz karakterli olsa tadından yenmez.

gerçi yanlış zamanda geldiği için hala biraz gıcığım. şu kar crismıs döneminde olacak, cingıl bells söyleyerek izleyeceğiz ki anlamı olsun mart ayında kar fırtına mı olur. tam kazakları dolabın alt raflarına tıkarken, yeşil, pembe, mavi renklerle aşk yaşarken oldu mu şimdi. ptesiden beri de devam ediyor. o zaman bu kadar soğuk değildi. şu itibairyle donuyorum. evde kalorfer yanmasına rağmen üstümde bir kazak, bir kalın yelek ve bir atkı var. üstüme de battaniye aldım ama kollarım üşüyor. cumaya kadar devam edecekmiş. şimdi bu cumaya kadar yağar, yolların içine eder. sonra o yollar cumaya bi güzel buz tutar ben de gene okulun önünde yerle bütünleşirim. o değil de ben ki üşümeyen adamım bizim üşüyen kız napıyodur ki şimdi. herhalde bi köşede buz tutmuştur..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder