3 Mart 2011 Perşembe

biri beni ısırdı..

şurdan izledim:

http://www.online-dizi.com/biri-beni-isirdi-izle-kisim-4.html

altyazıları biraz ötü gerçi. dinleyerek izledim biraz

filmlerle dalga geçilen filmlere normalde daha komik olur ama bunu o kadar da komik bulmadım. sanki kopyasını yapar gibi olmuşlar. birebir sahneler var. 1 ve 2. filmler konu alınmış. 3' ten sahne pek göremedim. gene de kısa bir filmdi.

bella' nın kasıntı komuşmasını çok iyi taklit etmişler. kızın da adı rebecca' dan becca.

edward' ın ailesinin yüzleri pek tutmamış, saçlar falan benzemiş sadece. ama diğer 3 vampir birebir kopyası gibi.

bir de lady gaga var. 30sn' lik falan bir sahne ama afişte bile var..

sonu güzel jacop taraftarı kızlardan biri jacop king, bitch deyip edward' ı öldürüyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder