7 Mart 2011 Pazartesi

karınca kremi..

bir kere adı çok uzun. insan kozmetikçilere gidip sormaya üşeniyor. bir kere sordum "karınca yumurtası yağı kremi var mı?" diye. yahu o kadar uzun isim tamlamasıyla sormuşum insan olmasa da yaratır. kadın diyor ki yok ama size şunu verelim bilmem ne. ne kadar 50tl. oha..

zmanında bu krem yeni türediğinde evde bioder sürünüyordu. o varken almayayım demiştim. şimdi dedim evde dursun aklıma geldikçe sürerim içim rahat eder. zaten düzenli kullanabilmem mucize olur da, işte..

neyse bugün azmettim taa sgm' ye gittim. onun da adı değişmiş benim için orası hep sgm olacak. orda hemen kapının öünde duruyor zaten 17,90 mı ne fiyatı var. hemen aldım bi tane. ne zamandır da gitmiyordum değişmiş baya. bi gezeyim dedim ayy demez olaydım. bir kere çok değişmiş. çağa ayak uydurmuş nerdeyse. kabuki falan getirmişler ya. mucize gibi bişi. bi 3-4 sene önce ten makyajı için fırça alasım tutmuştu. kabuki falan da değil. öyle denemelik. orası da favori mekanımdı. yapışkan kızlar 1-2 taneydi. şanslı günündeyse hiç takılmadan kurtulabilirdim. neyse bunlardan birine sormuştum fırça var mı diye. bana saç fırçalarını göstermişti:) nerden nereye. gerçi gene de marka falan değiller ama bu bile devrim bence.sonra ykm' deki gibi hayvan gibi tabelalarla markalar yazılmış ama tabi daha yerli markalar. oraya hiç yanaşmadım bile. zaten başı kalaba. bin tane de yapışkan kız başında. hızlıca kasaya gidiyordum kii. bi tanesine yakalandım. o iyi değil de, şu kremi verelim falan. elimdekini kaptı, kendininkini tutuşturdu. abi kötüyse onu niye satıyorsun ki.

fiyatı: 32,50.

dur bakalım ne menem bişi çıkıcak. şu kremi bi alamadım ya. içimde kalacak resmen. bu kremin kullanma süresi 60günmüş bakalım. bitsin bir denemem daha olacak.

bu sefer hafta içi sabahtan gidicem o saatte daha uykulu oluyorlar. bulaşmıyorlar. yahu sessiz sessiz gezen adamım. malları falan kurcalamam, içini açıp denemem. hatta genelde reyondan bakarım. ilgilenmediğim bir şeyse elime alıp bakmam bile. bulaşmayın bana. valla alacağım varsa da kalıyor yahu. şöyle bir özgürce gezemiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder