3 Mart 2011 Perşembe

av mevsimi..

şurdan izledim. ama son bölüm yok:

http://www.filmizlee.net/av-mevsimi-filmini-izle/90/7/

onu da şurdan izledim:
http://direkizle.net/av-mevsimi-izle.html#


film çok güzeldi. hollywood filmleri halt etmiş. hikayede vs. olağanüstü bir şey yok belki. sonunda süper şaşırtmıyor ama kesinlikle izletiyor kendini. samimiyet var. şener şen müthiş harbiden ya. o tipik memur havasında ama büyük adam olduğunu sezdiriyor. cem yılmaz da iyi. bir espri falan yapsın diye bekliyorsun ama alakası yok. okan yalabık da klasik çömez tipi.

bu cem yılmaz' ın oynadığı idris' in annesinin lazca konuşmalarından hiçbişi anlamadım. altyazı falan bile olurmuş yani.

o öldüğü gün battal beyin laptopun arasına ne koydu da bu kadar korktu çok merak ettim.

bir de kolun sırrını hala çözemedim. kızı öldürdünüz madem kolunu niye kestiniz ki?





o değil de benim 19,90' a aldığım zaman yolcusunun karısı dvdsi 9,90' a düşmüş. evlat acısı gibi oturdu. ben bi daha hayatta dvd neyim almam..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder