15 Mart 2011 Salı

rival de loop fondoten..

aldığım ilk fondoten diyebilirim. biraz oynamak için aldım. pek bir beklentim yok. 1 numarasını aldım ama koyu geldi. dışarıda sürmem için yaz gelmesi, bronzlaşmam lazım. yapısı hafif, pompalı şişe olması iyi..

fiyat: 3,40.












bir de flormardan oje alacaktım. kocaman bir listem vardı hepsi olsun diye avmdeki flormar standına gittim. taupe rengi var mı, yok. siyah var mı, yok... öyle öyle bomboş ayrıldım standdan. tamam flormar son dönemde gerçekten trendleri takip ediyor, bunu tüketiciye düşük fiyatlarla sunuyor tebrik etmek lazım ama bu dağıtım olayını da biraz sıkı tutsalar iyi olur. o gün en az 5 oje almaya niyetliydim. bomboş çıktım.
standdaki kız da zaten tipimi mi beğenmedi naaptı. mesela diğer tarafta simli siyah vardı gördüm. mesela siyah yoksa onu sunabilir. tekrar o tarafa geçip almaya üşendim açıkçası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder