9 Mart 2011 Çarşamba

8 mart dünya kadınlar günü kutlu olsun..

bilimum marketler kadınlara verebilecekleri en mantıklı hediyeyi veriyorlar o da birbiri ardına gelen indirirm haberleri oluyor.( dünya barışı gibi ütopik istekleri es geçiyoruz)

ama bu kar hepsini bozdu gitti. rossmann' a gidip kozmetik alışverişi yapmak, c&a' dan kot bakıp geçen hafta beğendiğim tshirtü almak, gücüm olursa da migros' a gidip çikolata depolayasım vardı. bu ara felaket şekilde milkanın top top çikolatalarından yiyesim var. geçen bi yemiştim. tadı damağımda kaldı. bi alamadım tekrar. evde aslında fındıklı top top çikolata var ama çikolatasının tadı iğrenç. milka çikolatası gibi değil.

rossmann' a da ne zamandır gitmiyorum. en son şubat tatilinden bile önce gittiğimde kart formu almıştım. daha onu vericem yahu. bir de kapatıcı alasım var. internet sitesinde kapatıcı paleti gördüm. ondan alasım var. asansörlü göz kalemi istiyorum. peeling eldiveni bakıcam. o olmazsa bi köpürtücü alasım vardı.

o değil de yarın da yalan oldu. tchibo' ya gidip bu temada gene gelecek nem ölçerden alacaktım. yazın da kaçırmıştım. bi alamadım şu mereti. zaten kızgınım tchibo' ya bu sene almanya' da çıkan zımbırtıların yarısını buraya getirmiyorlar. nasıl gözüm kaldı. anca çul çabut.

resimdeki konuya ise hiç girmiyorum. burda ne desem fayda etmeyecek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder