27 Ağustos 2011 Cumartesi

watsons alışverişim..

veet: 9,90 en son aldığımdan bu yana yapısı değişmiş sanki. kağıdı daha ince gibi


pamuk: 2,90 benim aldığım yerde 1,50 idi aynı marka. ama şimdi oraya kadar gidemem diye aldım.

ıslak mendil: 2,99 watsonsun ıslak mendillerini seviyorum. yapısı güzel. çeşit çeşit de kokusu var. her seferinde birini deniyorum. biraz pahalanmış ama son aldığımda 1,99du.

acı badem sütü:6,50 bu da hep merak ettiğim bir şeydi. göz makyajı için en ideali diye duymuştum ama üzerinde göz çevresinden uzak durunuz yazıyor.

seyahat yastığı: 7,99 bu da ihtiyaçtı aslında otobüslerde koridor tarafında oturduğum için normal yastıklar pek işime yaramıyor. bunu da new adverntures of old christine' de gördüğümden beri istiyorum itiraf edeyim. normalde de bildiğim bir şey ama orda adamın kullandığını görünce aa ne güzelmiş oldum. şişme olması iyi bişi. çok yer kaplamaz. ama rengi çok kötü. kılıfta göründüğü gibi değil. açık gri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder