8 Ağustos 2011 Pazartesi

aşk..

bu ara elif şafak' ın yeni kitabı konuşulsa da ben daha eskilerdeyim. bu kitabı başta aşk romanı sandığım için okumadım. sonra  mevlana' yı anlattığı, o aşkın sufi aşkı falan olduğunu söylediler. ben de okumaya karar verdim. kitabı alıcam o belli de hangi rengini alsam diye düşündüm. siyah almıycam o belli de tasavvuf aşkına bence beyaz daha çok yakışır ama bu kitabın olayı da böyle fosforlu pembe olması. sonunda pembe olsun dedim. aslında korsan alıcaktım net söyliyim. ama olgunlar' a çıkmaya üşendim. önüme de korsancı çıkmadı zaten o ara sınav dönemi falandı. tam tatile gidicez kitabım yok aşti' den aldım bunu da.  fiyatı:20tl

kitaba gelince ben hakkında hiçbir eleştiri yazısı ve spoiler okumadan başladım ve çok beğendim. zaten en başta alamut' un fedaileri dedi orda sevdim ben. gene buldum dedim.

2 ayrı hikaye var kitapta ella ve şems ikisi de güzel.
ella daha arka planda tabi klasik desperate housewives hikayesi gibi sonra aşkı bulur falan. elif şafak' ın amerikalı kadınlarından. şems' in hikayesi asıl hikaye. insanı düşünmeye sevkediyor. onun kadar olamam o kesin. hala gündelik sorunlardan vazgeçemiyorum ama güzel gene de..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder