27 Ağustos 2011 Cumartesi

uyumak ya da uyumamak..

uyku düzenimi iyice bozdum. tatilden geldiğimde 11 gibi uykum geliyor sabah 8'de kendiliğimden uyanıyordum. önce dedim ki tatildeyim, evdeyim 8' de kalkmak bize ters. hem oruç çok zor oluyor. zorlaya zorlaya sahura kadar oturmaya başladım. bu anda her şey çok iyiydi. 4gibi yatıp 4gibi kalkıyor, biraz oyalanıp yemek yiyordum. ama günde 12 saat uyuyunca her gün biraz daha geç yatılıyor haliyle benim uyku önce 5' e sonra 6' ya kaydı. bu andan sonra ipin ucunu kaçırdım. 8' e kadar uyuyamıyordum. artık düzeltmeli bunu derken bi keresinde öğlen 11' e kadar uyuyamadım. artık bunu düzeltmeliyim derken 2 gün uykusuz kaldım gene de gece sadece 3 saat uyuyabildim. yakında insomnia olucam bu gidişle.

tabi böyle olunca mütemadiyen yorgunum, ders çalışamıyorum şöyle kendimi bırakayım da uyuyayım diyemiyorum.

bi de var ya gece uykusu gibisi yok biliyo musn..

sonra biraz düzelir gibi oldu. akşam 9' da falan uykum geliyor nasıl ama gözlerimi açık tutamıyorum. ben küçükken bile 9' da uyumazdım ki. sabah da 7 gibi uyanıyorum. 8' e kadar gözlerimi kapalı tutmaya çalışıyorum.
sonra tatile gittik, dönünce bi gün 12' ye kadar oturdum da düzeldi neyse..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder