15 Ağustos 2011 Pazartesi

incir reçeli..

son dönemin romantik filmlerinden. şurdan izledim:
http://www.sinemaizle.org/incir-receli-full-online-film-izle.html

filmi aşk tesadüfleri sever' e acayip benzettim, işleyişi aynı gibi.

en çok oyuncu seçimlerine takıldım asıl erkek sevgili dünürüm diye bi dizide psikopat gerizekalı bir karakterdi, başka bir dizide de aşırı sinirli bir tip, burda da içine kapalı bir karakter. böyle keskin karakterleri oynayınca insanın kafası karışıyor.
asıl kız da doktorlar' da zenan' ı oynuyordu kafam hep oraya gidiyor. o yüzden filme ısınmakta zorlandım.

fena değil bir filmdi. ben zaten romantik sevmem. filmdeki adam gibi olmuşken komedi olsun diyorum o yüzden bayılmayı beklemiyordum.

aidsli bir kıza aşık olan bir adam vardı. o metroda ben hiv pozitifim dediği sahnede kinyas' ın afrika' da tanıştığı kadınla olan sahnesi geldi aklıma. romanda o kadar keskin bir sahneydi ki. orda da dövmeli falan hatta. o yüzden filmdeki sahne sönük geldi.

duvarları kağıtlarla doldurması da 23 filmine benziyordu. ordan bie kitap- senaryo çıkarması kopya gibi olmuş.

yataktaki adam ilk göründüğü anda babası olduğu belliydi. olabilecek en klişe şey . senaryo yazarı olarak anlamaması salaklık. ne yani sevgilisi kıza aids bulaştırmış o da daha onun yanında yaşıyor, hergün üstünü değiştirmeye gidiyor falan. belli ki orda yaşıyor yani.

şarkıcı kız lisa' nın esas oğlana aşık olduğu belliydi. ben bir klişe olarak eve bıraktığında birlikte olurlar falan diye bekledim ama olmadı hayret.

bir de incir reçeli benim bildiğim 2 çeşit. bi bu filmdeki gibi, bir de incirleri doğrayıp yaparlar. ben doğranmışını severim. filmde ne zaman görsem bunu düşündüm..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder