18 Ağustos 2011 Perşembe

kuaför ben..

kendi kendime kahkül kestim bugün ohhh.. şöyle çok uzadı modeli kayboldu derken kendime bir yan kahkül kestim. ohh çok da güzel oldu. şubat tatilindeki kuaför faciamdan sonra uzun bir süre daha kuaföre uğramayı düşünmüyorum. saçım hala uzamadı ya:(

bu ara zırt pırt da saçımı düzlemem gerekiyor. bu sıcakta uğraşmıyım diyorum ama hep bir şey çıkıyor. ya resim çektirmem gerekiyor, ya arkadaşımla buluşucam, ya bi yerlere gidicez. o da öyle bir denk geliyor ki yapıyorum 2 saatte işi bitiyor. sonra 2 gün yıkamıyorum tam yıkayıp dinlendiricem hop başka bişi.

dün rüyamda da gördüm zaten sabah saçımı düzlemeye çalışıyorum birbirlerine yapışmışlar zaten. düzleştiriciyi değdirince elimde kalıyorlar. sonra üşendiğim kremi sürüyorum. kremli yerler toparlanıyor diğerleri dökülüyor falan. ığğ. gene de gitmem kuaföre..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder