18 Ağustos 2011 Perşembe

doktor parnassus..

uzun  süreden sonra ilk defa dvd aldım. fiyatı: 5tl.

filmi alınca arkasına bir göz gezdirdim. heath ledger' ın son filmi olduğunu gördüm. izlerken başka bir şey düşünemedim. çok iyi birleştirmişler. bolukları johnny depp, jude law ve colin farrell doldurmuş. hatta işin büyük bir yükü colin farrell' in üstünde denebilir.
hikaye güzel aslında ama sonu üzücü gibi. onda bile sonunu bağlamaya çalışmışlar ancak bu kadar olmuş diye düşündüm. insan bir happly ever after bekliyor.
kostümler ve sahne tasarımı ciddin güzel tabi. zaten totalde 7-8 kişilik oyuncu kadrosu var.
bir tane kız var. kız tam porselen bebek gibi yapı. bembeyaz zaten, yuvarlak bir surat, minicik ağız. bunu bebek gibi giydirip oturtacaksın köşede.
dubledore var bir de. o di mi? imdb' den kontrol etmem lazım. burda da doctor parnassus rolünde. harry potter' dan çıkmış gelmiş gibi. kostümü falan değiştirmeden, biraz sakalını kesmişler işte.

filmin adı aslında doctor parnassus' un hayal dünyası gibi bişey olacakmış ama biraz kısaltmışlar gibi. neyse daha kötülerini de görmüştük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder