19 Ağustos 2011 Cuma

the duchess..

bu film de dnr' dan.resimden anlaşılacağı üzere fiyatı: 5tl.

film pek hüzünlü. böyle ağlak ağlak diziler gibi değil. kadının haline çok üzüldüm. koskoca düşes ama yazık eli kolu bağlı. halbuki ne kadar iyi, sevecen, herkese kendini sevdirmiş. başkasından olan çocuğa kendininmiş gibi bakmış. domuz kocası tuttu tek arkadaşını kendine metres tuttu.

hayır o haltı yemişin, erkek çocuğun olmuş bari de ki tamam bess gitsin artık. o da yok. kadın melek gibi ya gene bess' e bişi demiyo. adamla anlaşırken sen de bari bess' i yolla desin diye bekledim ama kadın melek ya.

bess de az değil ama bi yerde ona da kızamıyosun o da kocası ayrı dert. hem dövüyormuş, hem çocuklarını göstermiyor. bulmuşken dükü yamanayım demiş. işte iyilikten maraz doğar derler ya tam yani. sonra kendini affettirmek için gel seni charlesla buluşturayım, yok yalnız bırakmam köye gideyim bilmem ne. madem öyle de ki ben gideyim ufak ufak.

neyse ki ilk düşes ölmüş bess ölse bu adam fox' u bile metres tutar karısının arkadaşı diye.

çok kızdım ben bu filme. kostüm falan güzel yapmışlar okey de. çok kızdım ya. bi de based on a true story ki daha da kızdım!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder