4 Ağustos 2011 Perşembe

bitirilesi ağustos..

tüy azaltıcı geçen aydan. bitmesini umuyorum.

lipbalm artık hiç bitmeyecekmiş gibi geliyor.

tea tree losyon bu losyon kesinlikle nemlendirmiyor hatta daha fa fazla kurutuyor gibi. hiç sevmedim. aslında yaza göre gibi ama tatilde pek iş görmedi. zaten içinde 2 kullanımlık falan kaldı. bitsin bir daha almam.

tea trea yüz yıkama jeli kendi kulvarında çok başarılı. çok iyi kurutuyor. biraz yağlı gibi, pek de köpürmüyor. o yüzden yosun serisine devam edicem gibi. bu ikisi benim tatil setimdi. küçük oldukları için taşıması kolaydı.

peditak ayak kremi. bu çook memnun kaldığım bir ürün. bitince kesinlikle tekrar alıcam. ama uzun süredir benimle. hatta kullanmaya kıyamadım bir süre. ama artık bitsin yenilensin istiyorum. bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama mesela ayakkabı falan vurduğunda bu kremi sürünce geçtiğini hissediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder