4 Ağustos 2011 Perşembe

harry potter and the deathly hallows part 2..

bu filmle harry potter serisinin tamamını sinemada izlemiş oldum. saat 16:00' da ankamall' dayım. internetten seanslara bakmadan gittim. ilk önce 3boyutlulara baktım. 5' te seans var o da çok geç. tam vazgeçtim geri dönücem koridoru komple yürüyeyim dedim. baktım en sonra bir harry potter daha var. hem de 3 boyutlu imax. hem de 16:05 seansı var. şansa bak yahu. hemen girdim. salonda 20kişi falan vardı. en küçüğü de 16yaşında falandı. yani çocuk filmi klişesi yok artık. gerçi ilk film çıktığında çocuk olanlar eşşek kadar oldu.
indirimli günmüş, bizim öğrenci indirimi yalan oldu gibi. 15,50tl tuttu. çüş demek istiorum.

filmin 3boyutlu olmasının pek de faydası yok gibiydi. çok durağan bir filmdi.

pek de beğenmedim sanki. bazı yerlerde görsel efektleri patlatmışlar ama geri kalan kısım sönük kalmış gibiydi. gene bir şeyleri değiştirmişler zaten sinir oldum.

bi tek şu yaşlanmış hallerini beğendim. hermonie hariç hepsi inandırıcı şekilde yaşlandırılmış. bizim kavak yelleri gibi ellerine birer çocuk tutuşturulmuş 17yaşında ergenler gibi durmuyorlardı en azından..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder