18 Ağustos 2011 Perşembe

the men who stare at goats..

bu da gene dvd' den çıkan fragmanlardan bulduğum bir film. şurdan:
http://www.baglanbize.com/online-tr-altyazi-komedi-romantik-komedi/59802-the-men-who-stare-at-goats-2009-turkce-altyazi.html

oha nası bi kafasınız siz demek istiyorum öncelikle.
bu filmi tek izleme nedenim şuydu: orda ewan mcgregor var sen karşısına geçip biz ordunun jedi timiydik bilmemne. adam koskoca obi van yahu. karşısında nası jedi diyosun. adam demez mi ben jediın hasıydım. anakin' in de, luke' un da padavan hallerini ben eğittim. adam uslu uslu oturuyor walla. ben onun yerinde olsam bu filmde oynamazdım. hatta onun yerinde olsam başka filmde oynamazdım obi van olmuşum işte daha ne. bak johnny depp' e adam korsan imajı tuttu diye 5.yi çekiyor.

konusu falan alabildiğine absürd ama olabilir de. based on a true story desen inanırım. çünkü bu ekibin nasıl başladığı çok mantıklı. ruslar yaptı diye. zaten filme kötü diyemem şimdi. garip sadece. hani bi kere fragmanını izlememe rağmen sonu şöyle olacak diye düşünmedim. bu iyi bişi.

o değil de bu kadar ünlü isim, ırak' ta çekmek falan baya para gitmiştir.

george clooney' nin bıyıklı hali hani yalan rüzgarında bi adam vardı. sonra friends' te richard' ı oynamıştı ona benzemiş.

ewan mcgregor çoook tatlı ya. karısı böyle onu bırakıp editörle kaçınca bi damla yaş düşüyor ya böyle sarılıp teselli edesim geldi.

filmi türkçeye keçilere bakan adamlar diye çevirmişler ama bence keçilere dik dik bakan adamlar diye çevrilmeliymiş.

bir de bu filmi izlediğim sitede romantik komedi diye nitelemişler ya. hadi komediyi tutturdun diyelim romantiği nerde bunun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder