26 Mayıs 2011 Perşembe

tchibo plaj alışverişi..

hani derler ya 3 ayın çarşambası bir günde toplanmış diye. dün tam öyleydi yani.evde tadilat var, tchibo tema günü, kursta ek ders var. başta şansızlık diye düşündüm ama tam oldu yani. sabah gürültüden kaçarcasına çıktım. biraz erken oldu maalesef ama geçen seneki izdihamı gördükten sonra ortalık dağılmadan gitmek istedim. saat 9:40' da falan ankamall' daydım. ilginç bir deneyim. birileri giriyordu içeri ama bekleyenler de var. onlar çalışan falansa dedim. kapıları zorlamaya cesaret edemedim.
sonra 9:55' de içeri girdik. daha mağazaların yarısı kapalı, kepenkler falan. aşağı indim. ohoo millet tchibo' nun önüne doluşmuş bile kepenkler de yarı açık. millet alttan alttan bakıyor hemen girip nokta atışı yapacak. saat 10 olunca girdik. ilk 1dk da falan alacağımı alıp çıktım. zaten önceden katalogdan belirlemişim ne istediğimi.
saatten vazgeçtim. laciverti alasım vardı ama alt tarafı plastik saat 25tl eder mi dedim. takacağım bile şüpheli biraz. terliği bile alasım yoktu ama orda niyeyse alıverdim.

bunlar da alınmış hali.

terlik küçük mü gelir emin olamadım. ama rahat oldu. gerçi üstü bez kullanışlı olmaz ki
altı bi beden büyük aldım. büyüdükçe beli uzar diye düşündüm. biraz göbek problemo var da..
üstün üst kısmı biraz sıktı gibi. bi bden büyük mü alsaydım acaba dedim. genelde sorun yaşamazdım ama ilginç geldi.
tunik de çok tatlı bişi. gayet gündelik kullanmayı düşünüyorum. içine beyaz atletle şükela olur. yalnız onun da beli çok bol bol oldu. kalıpları bi garip. ama bi küçük olmaz mesela omuzlar falan tam.

toplamda 98 falan tuttu. 2 krem almak için bir de üstüne kahve aldım ama desen ki o kadar kremi naapıcan? hiçbir fikrim yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder