8 Mayıs 2011 Pazar

bugün anneler günü..

ama annem evde yok. yarın geliyo. telefonla arıyıp bi de kadına çemkirdim niye gittin die. ama çok özendim ya millet kızılay' da almış eline çiçeğini, hediyesini pırt pırt dolaşıyor, sinir oldum. bi ezildim böyle. hayır bizimki kaptı hediyeyi öyle gitti.

herşey ters gibi zaten yeni converselerim ayağımı skıyor. converse insanın ayağını sıkmaz ki. insan sevmeyince böyle oluyor demek ki. pff niye aldın diye çemkiresim vardı da neyse dedim şimdi ona çemkir buna çemkir depresyonlu tipe çıkar adımız.

zaten geçen gün dedim ki oha ne zamandır kiç sivilcem çıkmıyor. gül suyu mucizesi. tutmuş bir gecede 2 tane çıkmış.

zaten mcdonalds donutu kaldırmış. ağlamak istiyorum bigmaci de kaldırın tam olsun bari. zaten ankara' da dunkin donut da yok. nerden bulcam ben şimdi öyle yağda kızarmış, çikolataya bulanmış hamur topaklarını. bari kampanya falan yapsaydınız son ürünler yetişen alıyor falan diye.
az önce de u koptu hadi bakalım.

gece 4:30' a kadar notlarımı temize geçirmekle uğraştım anca 1. dönemi bitirebildim. ellem uyuşunca mecbur bıraktım. sonra 5' e kadar uyuymadım. 6' ya kadar falan da uyur uyanık yatmışım. 8' de kalkıp kursa gittim. gözlerim bile normal görünüyordu ona şaşırdım. o değil de bunun acısı ertesi gün çıkıyor. yarın kesin başım dönüp tansiyonum düşecek aferim bana.

zaten göz kapağımın altına kirpk kaçtı. 2 gündür orda. gözümü kırparken çok acıyor. internette yazan her şeyi denedim işe yaramadı. öok kötü bişi bu yaa.

yeni bir tespitim var: "moda insanın içine girebildiğini giymesidir" en azından bazıları böyle düşünüyor olmalı. dün bir kadın gördüm altta kot, üstte kahve bolero arada beyaz bir simit. bolero da güzel ondan dikkatimi çekti. hayır illla onu giyeceksen biraz bol bir pantolon giy. kimisi böyle ya. mesela medium giyiyorsan git m beden al. illa small giymek zorunda değilsin ki.

mesela kızılay mcdonalds' da bi abla var. beyaz gömlek giyiyor ama gömleğin her ilmeği isyanlarda. nasıl hala sağlam kalmış deneysel inceleme konusu öyle bir sıkmış ki ablanın simidi. ayakta böyleyse oturunca falan.. hayır altı üstü beyaz gömlek yok mudur bi beden büyüğü. hadi üniforma desek insan onu giyeceğine gerekirse tek tek mcdonald amblemi işler. fast foodun zararları şeklinde dolaşıyor ortada insan yiyeceğinden de soğuyor.

tırnağımı yaktım. insan tırnağını nasıl yakar? mum yakmaya çalışırken mumu eğeceğine çakmağı eğerse yakar. ne pis kokudur öyle.
facebook hesabım kendine gelmeye başladı. insan resimleri görünce gerçekler yüzüne çarpmaya başlıyor. nur topu gibi bir adet tikim, bir kekom, bir kezbanım, bir emom.. oldu. millet ekşide bahsederdi çok güzel olmuşsun bebişim resimlerini. ben de abartıyorlar sanırdım harbiden varmış böyleleri. ne kadar klişe tip varsa face listemde. artık ben de face diyebilirim. ama cidden yanındayken iyi kızdır ya falan oluyorsun. resimleri görünce gerçek yüzüme bir tokat gibi çarptı:)

tek mutlu edici olay koton oldu. bizim antares' teki kapanmıştı. winmax gibi buna da yazık oldu falan diyordum. çalışanları çok gıcık olsa da sevdiğim bir yerdi. şimdi yeniden açılmış ankamall' daki gibi içini yenilemişler ama nasıl güzel bişi olmuş. winmax alanını da katmışlar hayvan gibi bir koton olmuş. müzik son ses, bir de kalabalık gezerken başım döndü valla.
baktım da almadım bişi. bu ara kendimi tutmaya çalışıyorum gene. bu yaz hiçbişi almıycam. zaten evde zilyon tane tshirt var. bir de kapri şort eşofman falan ayarladım mı zaten yazın ne giyilir ki. elbise giymem etmem..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder