8 Mayıs 2011 Pazar

8mayıs..

bu kız gene beni sinir ediyor. bugün derse biraz geç kaldım bi baktım yeni gelen bebe gene benim yerime oturmuş. hayır bugün güya rahattım çünkü bebenin sabahtan dersi yoktu. tutmuş gelmiş. s.çtık bundan sonra. bir de kendine orda ortam yaptı. hayır yerim diyorum bakma zerre sevmiyorum aslında muhabbete uzak. öndeki koca göt yüzünden hiçbir şeyi duyamıyorum ama böyle de sınıfa girince mal gibi kalıyorum. 

bugün bizim kızın yerine oturdum. sabahtan gelmemiş. geçen hafta da yoktu. gene oraya oturmuştum. bizim sırık da en süfer yeri kapmış. bugün baktım başka yer yok oturdum. öğleden sonra geldi bu ama buzz gibi. sanki trip atar gibi. napiim benim yerimi de o bebe kapmış. ona da gıcık oluyorum ya. geldi oturdu hiç konuşmuyor. bana ne muhabbetine muhtaç değilim ama sıkıştım kaldım zaten orda. bi taraftan kalorifer k.çımı dürtüyor. sonra gitmiş bu. ohhh hiç umrum değil valla. dağ dağa küsmüş. hıh.

gene bişey söyledim küfretmişim gibi çemkirmeye başladı. dersin ortasında sınıfın bi ucundan bi ucuna laf yetiştiyor. sanki iftira attım. bölümünü beğenmiyorsan girmeseydin zorla sokmadım ya seni. zoruna gidecekse böyle bi tarafını biraz daha sıkıp daha iyisini kazansaydın.

resmen pasif direniş uyguluyorum ama hiçbir şey yapmıyorum. mesela ortada bir şey konuşuyorsa ona bile cevap vermiyorum çünkü sataşacak yer arıyor.gene de mesela başkasıyla konuşuyorsam tutup üstüne alınıyor cevap veriyor falan.

bunu da zerre kadar takmam son sözü kimin söylediği umrumda bile değil. burda konuştuğumuz zeytin çekirdeğini doldurmayan şeyler. ben kazanınca üstüne madalya da vermeyecekler..

o bebeye de sinir oluyorum haftaya 8:30' da gidip yer kapmazsam. ya da gene geç gidip yerine mi otursam diyorum ama o da pek erken geliyor.

şu sınıfta var ya yerimden nefret etmeme rağmen sırf başkasının yerine oturmuş olmayayım diye yerimi değiştirmiyordum. geldi beni buldu ya hayret bişi.

bi de böyle sanki 5 senedir sınava girermiş gibi bi tavırlar falan. sinir oluyorum şu bebeye..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder